lunes, 10 de mayo de 2010

Avatar

Avatar, é unha película realmente interesante e apasionante, conta unha historia que nos fai ver (na miña opinión) como os humanos queremos posuír todo aquilo que vemos. Cremos que somos os donos de todo.

Esta historia compaxina aventura, amor, suspense e ciencia fición. Eu creo que é unha combinación moi boa e ademais é moi bonito na miña opinión ver como os "nativos" aman a natureza.

Expón tamén unha verdade moi grande nesta frase do final: "Y los alienígenas regresaron a su planeta moribundo".

Cando me din conta de que se refería a nós, os humanos, ao principio sorprendinme, pero despois, dinme de conta do que quería dicir. Nós somos os ocupantes da terra os "nativos da Terra" e estamos a destruir a nosa propia casa que tan ben se porta e se portou con nós. Debemos coidar da Terra que é o noso fogar.

Eu non a vin en 3D pero seguro que ten moitas partes xeniais para ver así.

Imaxe atopada aquí

No hay comentarios: