lunes, 14 de enero de 2008

O Guerreiro-Lobo

Autora:Sandra Carvalho

Editorial:Presença

Sinopse: Na sequência dos dramáticos acontecimentos que encerram o primeiro volume desta saga, A Última Feiticeira, Catelyn é levada com os seus captores para a Terra Antiga. Aí, a jovem feiticeira descobre os fios que entretecem o seu próprio destino com o daqueles que agora a acolhem. Descobre igualmente que aquele viquingue que a salvou de uma morte certa é alguém que ela já tinha vislumbrado em intrigantes visões. Throst, filho de Thorgrim, é agora o seu senhor. Mas os segredos do Universo, guardados no topo da Montanha Sagrada são indiferentes aos desígnios humanos. Catelyn anseia por apoiar as mãos na Pedra do Tempo e encontrar a solução para os enigmas que a atormentam, assim como por prosseguir a sua aprendizagem da Arte Superior. Quando o sangue derramado no mar clama por vingança, a heroína enfrenta a mais difícil das decisões: regressar à Grande Ilha, para derrotar Gwendalin e salvar o seu povo, ou permanecer na Terra Antiga, livrar o Guerreiro-Lobo da maldição que o condena, e ajudá-lo na sua grande missão?

Comentario: Esta é a continuación da entrada que puxen antes. É moi envolvente e canseime de lelo tantas veces. Recomendo este libro para persoas da miña idade

2 comentarios:

O Segrel do Penedo dijo...

Ola Xano,
Vexo que che gusta moito Sandra Carvalho, e como a recomendas tanto no blogue como nas suxestións da biblioteca, nus días algún exemplar desta autora formará parte dos fondos da nosa biblioteca.
Graciñas por darnola a coñecer.

xano dijo...

pois si, e penso publicar todos os seus libros